Berre lekkert!

God mandag, dere!

Ja, her er vi alle tidlig på´n, for dagens gjøremål er mange, så det er bare å sette i gang. På fredag plinga det inn den ene smsén etter den andre fra sykehuset etter den andre, sikkert innkallelser vi har fått for en evighet siden, så nå sitter jeg her og tripper for å ta en del telefoner for å forskikre meg om at det er riktig at både Mille og meg skal innom en tur til sjekk.

Dette er egentlig min ridedag, litt for for trimmens skyld men mest for å klarne hodet for ukestart, men er litt usikker på om jeg rekker det i dag. Litt kos og stell blir det nok tid til, men allerede klokken halv fem skal jeg møte venninnen min Vibecke og henne Lilly i Stavanger konserthus for å overvære MGP Jr. Julekonsert. Dette blir vår fjerde gang, og selv om yndlingene (til Mille vel og merke) Markus & Martinus ikke lenger er med, har det her blitt en koselig juletradisjon.

Har dere forresten sett den nye julegenseren min? Jeg er altså helt i ekstase over dette kuppet. Makan til fargeglad herlighet, skal men leite lenge etter. For dere som har hengt med en stund, husker kanskje at Bjørn Erik og jeg har var smurfer selv en gang? Glemmer altså aldri den dagen der, les her. Jeg elsker disse nostalgiske figurene, og var derfor ikke sein med å besøke Syvende Himmel, når jeg så de hadde fått inn et par eksemplarer. Nå er den min, og jammen synes jeg at jeg er fin…

Det var altså så moro å være smurf…

Jada, da er timeplanen oppjustert her hjemme. Har akkurat snakke med sykehuset og Mille har time om to timer. Så da får jeg hive meg rundt og få gjort noe fornuftig før det bærer avgårde.

Ønsker dere en finfin start på uken!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg