Prosjekt “vekk med rødt kjøkken” er endelig ferdig!

God morgen!

Dere kan tro det er deilig å trives på kjøkkenet igjen. Det har tatt sin tid, men nå er prosjektet “vekk med det røde kjøkkenet” endelig ferdig. Vel, hvitmalingen av tak vegger og lister gjenstår ennå, men det får vente til etter nyttår.

Det er helt merkelig å ikke ha noe rødt igjen i første etasjen. Rødt er så dominerende, så hardt til tider, og jeg har altså lenge lengtet etter en forandring. Nytt kjøkken er derimot steindyrt, og jeg var ikke “keen” på å forsake ferien i sommer til fordel for en total oppgradering. Jeg tror faktisk vi klarte å bytte alle dørene, skuffene og sidene i “øya” for under 4000 kroner, og det er så absolutt innafor. 

Grunnen til at det har tatt sånn tid å få det ferdig, er all jobbinga med å rydde og male inni i skapene. Jeg kan med hånden på hjertet si at vi har kvittet oss med over 2/3 av alt vi hadde, og det er søren meg ikke enkelt. Når det nå derimot er gjort, puster jeg lettet ut. Endelig veit jeg hva jeg har og ikke minst hvor jeg finner det, og det er altså helt magisk deilig. Love it!

Aldri mer ting og tang oppe på skapdørene, eller kjøleskapet for den saks skyld. Aldri mer kaos (les her), vel det er i alle fall lov å håpe. Nå bør vi klare å holde orden. 

Nå skal jeg sende over en julehandleliste til Bjørn Erik som fortsatt er i Aberdeen, og deretter begynne å hente frem alt julestasjet. Nei, ikke alt, for jeg har ikke hastverk. Litt og litt, så vi ikke blir lei før jula er ferdig.

Nyt dagen!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg