Holy makaroni!

Fredag jo!

Nå tror kanskje dere at jeg går rundt her hjemme og koser meg i den nye onepiecen jeg akkurat har fått av min kjære, eller hur? Nope, not a chance. Jeg skulle gjerne ha gjort det, men ser allerede nå at jeg er smertelig etter tidsskjemaet. Uff, jeg føler meg litt som den hvite kaninen i “Alice in Wonderland”, ser hele tiden på klokka og forsøker å henge med.

Det er julebord i kveld, og før den tid må jeg rekke over en hel del ting, samtidig som jeg er nødt å finne roen mot slutten så jeg ikke er en klut før midtnatt så vi er nødt å dra tidlig hjem. Aner ikke hva jeg skal ha på meg, men finner vel noe i siste lita, forhåpentligvis uten hold-in og høye hæler. Drømmen hadde vært å gå i det antrekket her, men Bjørn Erik skal få slippe å se meg i slike comfy-klær hele tiden. 

Både Pelle og Mille ble forresten skikkelig grinete når de så meg ikle meg han Olaf. Jeg trodde begge to synes dette var noe i barsnligste laget, kun for na mor, men neida, de ble misunnelige til tusen. Godt det snart er jul da, og at han far ikke bare hadde denne i kofferten med seg hjem, men hele syv stykk til sammen. Regner med at de alle blir litt flaue over å ha misunt mammaen sin denne…

Uff, dette ble et stusselig innlegg dere, men det er ei som sårt venter på meg nå, som aldri skal måtte bli tilsidesatt, nemlig hesten Sol. Mille skal til Hege i dag, så da er det min tur til å gå i stallen. Må derfor løpe avgårde dere, men vi skrives jo snart igjen.

Take care og nyt helgen!

Klemmer sendes i fleng, Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg