Edruelig juletreff med go´jentene ❤

Ho-ho-ho!

Tenk at vi jentene endelig klarte å få til et møte i år også. I god tradisjons tro, troppet hele 11 stykker opp på Sjøhuset Skagen, hvor jeg tror vi bestilte det meste av det menyen hadde å tilby. Jeg som veldig sjeldent har muligheten til å gofle i meg pinnekjøtt, bestilte selvfølgelig det, og formelig sang da smaken av kålrabistappa traff meg. Djiiisus så nydelig, og rådene jeg fikk rundt hvordan den var laget, skal jeg forsøke å gjenskape på juleaften. Vi har aldri hatt pinnekjøtt på juelaften, men i år tror jeg jammen meg vi skal ha absolutt alt mellom himmel og jord. Det lager seg jo mer eller mindre selv, og siden jeg synes det er så inni hampen godt, skal jeg overgå meg selv litt tror jeg, og lage litt av alt.

Det var jammen meg godt å klemme på alle disse fantastiske jentene igjen. Ikke minst var det kjekt å møte hele gjengen uten alkohol. Vel, nå høres det kanskje ut som dette er litt av en hurramegrundt festegjeng, med det er det altså ikke. Det jeg derimot ser rundt meg for tiden, er at veldig mange omtrent ikke kan kose seg uten et glass i hånda. Det er litt sånn “fordi jeg fortjener det” holdning, og de som kjenner meg godt, veit at jeg er veldig lite fan av det sitatet der. Jeg synes det er så mye kjekkere å møtes som vi gjorde i går. Det å kunne gi hverandre påfyllt i form av gode historier og oppdateringer uten snøvling og fyll, er altså så mye bedre. Det gir meg mye mer, så energien formelig boblet over i det jeg var på vei hjem igjen.

Ja, timene fløy avgårde, og noen av oss hadde veldig vanskelig for å skilles på slutten der. Vi ble derfor sittende ute med pledd og varmelamper en god stund til, før vi skiltes med gode klemmer og “God Jul” ønskninger ♥

Nå har snuppeline kommet hjem fra skolen, så om litt drar vi i stallen tenker jeg. Det skal være juleavslutning med show og det hele både for to og firbeinte på søndag, og siden vi ikke kunne være med å øve i går, må vi se å få oppdatert oss litt i dag. Ellers pakkes det inn gaver, og jeg er altså så glad over å endelig være ferdig med alle ungene. Nå har jeg kun et par venninner igjen, og det er bare kos å skulle gå å finne noe fint til dem. Regner med å være helt i mål i løpet av helgen.

Ønsker dere alle en fortsatt finfin dag!

Kyss og klem

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg