“Engler” for en dag ❤

God fjerde avent dere ❤

I hele dag har vi vært på nissefest i stallen og der har det jammen vært mye sprell, men før jeg tar dere med på det eventyret, vil jeg gjerne får dele med dere noe viktig jeg fikk være med på for et par dager siden.

For tredje gang på rad, ble jeg invitert av Torbjørg og hennes venninner på tradisjonell “Englefest”.  En førjulskos på lokalpuben Dickens her i Stavanger, hvor vi i sammen med pubeieren og sponsorer drar i gang en utloddning, hvor alle pengene vi får inn etterhvert går til en god sak i nærmiljøet vårt.

Det føles altså så godt i all denne overfloden vår, å få delta på dette flotte initiativet. Det å få være med å gjøre en forskjell for noen som kanskje ikke har det så bra, er en god gjerning i disse hektiske førjulstidene.

Loddsalget i år ble som vanlig en suksess, og vi klarte altså å skrape i sammen hele 6500 grunker. Heile herligheten går rett til Lassa Rehabiliteringssenter her i Stavanger. Det er hit man kommer når man har vært i gjennom store helsemessige utfordringer, og man har samennsatte rehabiliteringsbehov. Det er en tøff hverdag disse menneskene går i gjennom, og da er det ekstra kjekt å få lov å bidra med et par nødvendige ting de savner der.

En av de flotte jentene i gjengen, måtte virkelig kjempe livets kamp i fjor, da hun bare 41 år gammel fikk slag. Hun har selv vært mye på Lassa i det siste, og det er gjennom henne idéen om å hjelpe denne plassen, ble formet. De mangler blant annet en stol å ha i dusjen, brettspill til ungene og ikke minst en ny oppvaskmaskin, og det dere, er ønsker jeg tror vi skal klare å oppfylle kun ved å ha denne lille sammenkomsten ❤

Våre gode loddtrekkhjelpere…

Da tar jeg kveld dere. I morgen gyver vi løs på siste uken før den store dagen, og planene er som vanlig mange. Jeg håper dere alle har hatt en superduper helg, og at dere alle er klare for siste innspurt.

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg