En riktig God Jul ❤

God lille julaften ❤

Da er det like før, dere. Julaften bankar snart på døra, og jeg og min lille familien vil gjerne få ønske dere det aller beste for dagene som kommer. Akkurat nå er fjerde brett med pepperkaker i ovnene, og de bakte kransekakene ligger til kjøling. Pinnekjøttet er lagt i vann, og ribba samt nøttesteken er under kontroll (en helt egen gla´historie), og om litt så setter vi i gang med stekingen av medisterdeigen. 

Pelle som har vært syk er på bedringens vei, Bjørn Erik jobber sin siste time akkurat nå og om litt setter Kristin og Dennis seg på flyet fra Oslo. Mille og jeg ordner til julestrømpe til fine Sol, og snart tar vi turen ut til henne og tilbringer litt tid med kos og stell. Med andre ord så ble det altså jul i år også…og det visste vi vel ❤

Årets julekort ble selvfølgelig til med disse to gode vennene…

God lille julaften dere, vit at jeg setter utrolig stor pris på dere ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. RIKTIG GOD JUL TIL DEG OG DINE!
      Tusen takk for julekortet som jeg fikk i posten fra deg! Var skikkelig koselig og få!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg