And here we go again…

Oioioi, for en helg!

Gårsdagens fest sitter ennå godt i kroppen, og det kan kanskje ha noe med at herr og fru “sprell” ikke gikk å la seg før klokken seks i morges. Ærre mulig?! 

Vi var altså på bursdagsfest, en koselig sammenkomst med en haug av gode venner, men jeg må nok dessverre skuffe dere over bildetagingen. For er dere egentlig klar over hvor vanskelig det er å ta gode bilder på fest? Det er nesten umulig, særlig når man har en rundt 35 gjester som alle holder på med sitt. Det drikkes, danses og diskuteres over en lav sko, og jeg kan love dere at det alltid er en eller annen som “ødelegger” selve bilde. En lukker øya, en annen tar seg en gedigen jafs av et eller annet spiselig og noen har noen diskusjonsmemikker i ansiket, som rett og slett ikke egner seg for offentligheten. I tillegg så liker jeg lite å fronte kong alkohol, jeg tar faktisk veldig sjelden bilder av folk som drikker, så da dere, må dere altså ta til takke med “me and my hunk”…og bestis Tonje så klart ❤

Jeg burde jo vært mer på hugget, og svinsa litt rundt og i alle fall forsøkt å knipse litt, men når det kommer førti folk til fest og det kun er sitteplasser til halvparten, så limer denne dama her seg til første og beste stol. Jeg rikka meg ikke av flekken forutenom et par dobesøk i løpet av kvelden, for jeg er fryktelig dårlig på å stå i så mange timer. Så ikke fikk jeg foreviget galskapen hjemme hos venninnen min Silvia, som reddet en vippeløs Nina fra å se helt sminkeløs ut. Heller ikke fikk dere se alle de flotte damene med de utrolig korte sexy kjolene (så absolutt ikke meg) og heller ikke bursdagsbarnet selv. En skam så til de grader, men sånn er det bare.

Bjørn Erik og jeg hadde det i alle fall toppen, og det er veldig sjeldent dere finner oss i siste pulje som forlater festen. Denne gangen dro vi det derimot ut i det lengste, og glade og fornøyde spaserte vi hjemover i knakende friskt vintervær, skravlende som om vi var på vår aller første date. Vi fikk nemlig ikke så mye tid til hverandre under selve kalaset, så vi hadde tross alt litt å ta igjen. Det ble både klining og fjåsing, så alt i alt ble dette en innertier kveld ❤
 

Hvis dere derimot tror vi lata oss i morges, så må dere tro om igjen. Vi hadde en avtale allerede klokken to i dag, hvor vi møtte en flokke venner av oss på Café Sting for å overvære en kunstutstilling Mille gjerne ville gå på. Først var vi derimot nødt å hente henne i stallen og kle henne om, så denne dagen har vært ganske så turbo den også. 

Det skal bli nydelig å crashlande i senga nå, kjenner jeg, så vi får heller skrives mer i morgen.

Nattinatt, kjære dere ❤

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg