Jada, vi har blitt et familiemedlem til ❤

Se her da dere, fem husdyr har nå blitt til seks ❤

Vi har lenge lekt med tanken om å skaffe oss en Yorkshire Terrier til, men med to fugler, katt, hest og Yorken Pippi, har planen blitt utsatt gang på gang. Når jeg derimot ble kontaktet i helgen, og spurt om jeg kunne vurdere å overta en hannhund som snarest trengte et nytt hjem, var jeg ikke sein med å nyskjerrig undersøke saken nærmere.

Tre dager seinere, er han altså her. Nydelig til tusen, og så snill som dagen er lang. Mye roligere enn vår noe nervøse Pippi, og jeg føler allerede etter en dag, at han trygger henne. For ute på tur er han i motsatt til snella vår, våken og på hugget, veldig opptatt med å få med seg alt rundt omkring. Pippi har alltid vært mer opptatt av hvor jeg er og hva jeg gjør, egentlig en ganske god egenskap for jeg har oppmerksomheten hennes hele tiden, men hun er alltid litt engstelig og ikke minst livredd for andre hunder. Nå tar hun noen spretthopp ved siden av han på tur, vel og merke litt på avstand, og halen er oppe for en gang skyld. Dette lover godt  ❤
 

Vi øver mye på innkalling nå. Starter fra scratch for å lære hverandre mer å kjenne…

Det er ganske stor forskjell på dem i størrelse, men han er nok mer normal enn den lille superstjerna vår. Det skal bli spennende å se hvor gode “søsken” de blir etterhvert, og om vi kan få gjort skikkelig stallhund av han også.

Juhuuu, dette er kjekt, og for en gangs skyld har jeg hele team Thorsen med meg på laget. Alle har lagt sin elsk på den nye sjarmøren, så mye at jeg til tider må redde han, så han kan få litt ro.

Dette er kosemoseoverdose, dere!

Håper dere har alle har hatt gullgod dag, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Åhh herlighet så fin gutten var oxo!! Gratulerer så mye med nytt familiemedlem 🙂
      Hvor gammel er han? Og hva heter karen som skal bli kompisen til Pippi? 🙂
      Har selv 2 herlige yorkier på samme str som gutten dere har tatt tid dere nå.
      Masse lykke til dere alle sammen!
      Ha en finfin dag!
      Og igjen, takker for koselig julekortet jeg fikk 🙂
      Flott blogg som alltid!!
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg