Permanent hårfjerning, i god tid før sommeren!

Reklame | Avea Klinikken

God morgen, fine dere!

Jeg fant ut ved en tilfeldighet at innlegget jeg skrev i forrige uke vedrørende permanent fjerning av uønsket hår, dessverre ikke kunne leses via mobilen. Ikke greit i det hele tatt, så da forsøker jeg rett og slett på nytt å tipset dere om dette. Temaet er nemlig brennhett for meg, ikke på grunn av forfengelighet, men fordi denne behandlingen har gjort hverdagen min fri for betennelse, noe jeg først ikke trodde var mulig.

Tidligere var som sagt bikinilinjen et “hekkan” for meg, da jeg gang på gang måtte ri av meg den ene betennelsen etter den andre på grunn av inngrodde hår. Det var vondt og også til tider utrolig stressende, særlig sommerstid. Jeg valgte den gangen å gå med badedrakt med skjørt på, noe jeg faktisk synes er nokså flatterende å gå med i dag også, men den gangen var det av helt andre grunner. Jeg så ikke ut, og av en eller annen grunn trodde jeg dette var noe jeg måtte leve med livet ut. I tillegg, tro det eller ei, var overbevist om at jeg var helt aleine om dette.

I dag er jeg egentlig ganske flink til å snakke om alt mellom himmel og jord, men den gangen skammet jeg meg. Helt til en venninne av meg havnet på sykehuset. Betennelsen hadde kapslet seg inn, og det hadde gått så langt at hun faktisk måtte under kniven. Helt tragisk, men samtidig godt å endelig kunne åpne seg med noen om dette. For det var ikke bare jeg som satt med nål og pirket ut betente hår, neida, mange rundt meg sleit med akkurat det samme.

På den tiden gikk jeg allerede jevnlig til behandling på Avea Klinikken, for problemhuden min i ansiktet. Når jeg etterhvert ble bedre kjent med de flinke damene der, og turde å legge ut om både det ene og andre, fortalte de om laserbehadlingen de kunne tilby, som enkelt etter 5-6 ganger fjernet alt av uønsket hår permanent. Det ble faktisk min redning, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg satte av tid på dette, for sånn ser jeg ut i dag…

Det er her gudskjelov historie…

Jeg ser virkelig frem til hårløse legger til sommeren…

Grip dagen, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Monica: Med tanke på at man kan spre behandlingen utover minst et halvt år eller lengre, så synes jeg virkelig det er verdt pengene. Denne måneden vet jeg at Avea har knall tilbud på 499,- for et område (f.eks i ansiktet, armhulen eller bikinilinjen), ordinær pris er 1300,-. så kjekt å slå til nå om man kan 🙂

      Vondt? Tja, man skvetter jo litt, men lasermaskinen skyter ut en sprut med kald luft rett etter selve tagningen, så alt er over på en, to tre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg