For en herlig galskap!

God morgen, folkens!

I dag er det fullstendigTexas i heimen. Den nye juletrebelysningen har kommet, jada, elleve måneder for tidlig, og selvfølgelig måtte den testes ut. Fine snøballer, et helt hav av dem, og jeg synes altså de er sååå magiske.

Mange synes vel jeg er helt koko, men alle kjenner helt sikkert til kaoset det blir hvis dette ikke er i orden til jul. Man tror man har plenty av tid, men poenget er jo at man har glemt at fjorårets tok kvelden, og så står man der plutselig uten. 

Bjørn Erik synes det var helt innafor å freshe opp hu som bare hadde kledd seg for stallen, og jeg holdt altså på å daue av latter der et øyeblikk. For de i ansiktet klødde noe så inni hampen mye, og samtidig måtte jeg tisse…og dette fikk selvfølgelig han fine hunken min med på film. Så snurr gjerne film dere, jeg håper dere klarer å le med meg og ikke av meg, eller forresten bare le i vei dere!

 

 

Da løper vi jentene i stallen. Litt dårlig tid i dag for Mille skal på Disney on Ice forestilling med venninnen min Kirsten og jeg skal i 40 års lag til ei gysla sprudlande dame i nabolaget.

Love you all!

Smask Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg