En “kjøpt” mor, klager ikke…

Til lykke med morsdagen ❤

Det ble en litt merkelig feiring i dag, for selv med søndagsfri, var vi nørt til å våkne til vekkerklokka. Bjørn Erik skulle nemlig tidlig avsted til London, og med tanke på alt det som skjedde i går, måtte det meste pakkes og ordnes i dag.

Vi trodde først vi var nødt til installere Mille med brudd i ankelen nede i stua, siden jeg ikke kan hjelpe til med å løfte henne, men snuppeline tok grep og beviste for oss alle at dette skulle hun mestre selv. Det ble litt prøving og feiling med krykkene først, litt sånn “hompetitten hompetatten”, men bare etter noen timer var hun selvhjulpen. Det var uansett godt for henne å skifte plass når natta kom, få strekke seg ut i egen seng, så når klokka bikka ett på natta, falt hun endelig til ro.

Vi var selvfølgelig spente på hvordan natta skulle bli, om hun ville trenge mer smertestillende underveis, men neida, vi bråvåkna faktisk av krykkehopping hennes før klokka ringte, fordi frøkna måtte på do. Hun så fornøyd, og vi så stolte, vi er overbeviste om at dette kommer til å gå veldig bra. 

Den morsdagsfeiringen ble altså så som så i dag, men Mille inviterte meg uansett på en real varm klem. Samtidig smilte hun lurt og gapskrattet, så det var tydelig ett eller annet skrømt på gang. Hun holdt en rød konvolutt i handa, som jeg gladelig tok i mot. Det var ingen hjemmelaga tegning som jeg først hadde håpet på, men en bunke pund, kun øremerket “meg”. Ikke forventa i det hele tatt, men veldig typisk impulsive Bjørn Erik, som nok kjenner litt på å måtte reise akkurat nå.

Jaja, vi skal derimot ta det helt med ro her hjemme i hele dag. Jeg har fått hjelp med Sol i stallen, og Mille er som sagt veldig tydelig på at hun skal komme seg på skolen allerede i morgen tidlig. Det skal vi nok få til, og om fem dager skal hun til Hege og jeg dere, jo jeg reiser etter min kjære som er i London. Der skal vi være skikkelig kjærestepar helt til mandag. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg virkelig gleder meg til dette, men først må vi komme oss gjennom de nærmeste dagene knirkefritt… 

 

Nå har fine bestis Tonje kommet, og i sammen skal vi være så godt selskap som mulig for snuppelina vår. Samtidig ser jeg det kommer blomsterbud på døra her nå…så spennende.

Vi får skrives mer seinere, dere! Ha en kos søndag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg