Hjelpedumeg jeg trenger proff hjelp!

God kveld, you rockers!

Åhhh dævendøtte, jeg skal aldri, aldri mer longere Sol uten profesjonell hjelp. Nå har jeg forsøkt på egenhånd fem ganger, for det ser jo så lekende lett ut når alle andre gjør det, men neida det her får vi ikke til, jeg suger.

For dere som ikke vet hva longering er, så er kanskje ikke jeg rette dame til å forklare det, siden jeg ikke får det til, men sånn kort fortalt så har man hesten i line rundt seg. Det er en form for å trene hesten, og av og til hadde det vært et perfekt avbrekk i steden for å ri.

Nå som Mille ligger mye på sofaen med foten i gips, blir det en del TV-titting, og en av favorittprogrammene for oss begge er den berømte hesteserien “Ponniskolen” på NrK. Tråden i serien er å vise hvordan man mestrer ulike former for vanskeligheter med det å ha hest, og selv om jeg giret meg opp etter å ha fått så mange gode tips, holdt det dessverre ikke.

Den søte snille frøkna vår, vil ikke gå jevnt rundt meg (skjønner hu godt jeg), men stopper opp og snur seg mot meg med verdens største søteste øyne. Hun gidder rett og slett ikke å være med på den leken der. Jeg var dyvåt etter en halvtimes tappert forsøk, løpende rundt som en skikkelig idiot, men Sol selv bare dilta etter som den sløvingen. 

Følelsen av å være skikkelig i siget i dag, med masse gode råd innabords, nyfarga hår og til og med nydelig ettermiddagssol, ga meg altså ikke det løftet jeg trengte for å overvinne dette. Hu snella vår triller meg rundt fingern så det holder, så jeg kaster inn håndkle for denne gang…

Det ble altså ikke lyst hår igjen…

Nå er det pakketid igjen. Mille reiser til Hege på torsdag allerede, og skal selvsagt ha med seg halve huset for de fire dagene hun skal være borte.

Selv skal jeg fortsette å se en episode av serien “The Affair”. Startet på sesong 1 i fjor når jeg kjedet meg, tenkte jeg skulle gi den en sjanse, og fyfader for en galskap man blir dratt inn i. Anbefales på det sterkeste.

Fortsatt god kveld og god natt, dere!

Klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg