Marakkelet er av!

God lørdagskveld, dere!

Jeg har faktisk tilbrakt de to siste timene på sofaen, midt blant hele flokken min…sovende. Været og flere timer i stallen, tok rett og slett knekken på meg, særlig når jeg kom ned nydusja og ble tullet inn i pleddet foran ovnen. På 1-2-3 var jeg vekk, og det var altså så himmels godt.

Mille-mor er ei veldig glad 11-åring i dag. Gipsen kunne fjernes, og det var ikke så ille gærlig å begynne å gå forsiktig på den igjen. Ankelen er fortsatt gul og blå, men hun fikk den da opp i skoen igjen og kunne fornøyd bli med Bjørn Erik og meg i stallen.

Hun har savnet Sol lenge nå, og selv om jeg fortsatt er litt skeptisk til at hun skal farte rundt omkring allerede, får hun selvfølgelig lov. Vi hjelper henne over isholkene, og kjører bilen så nærme dit hun vil, for at hun igjen skal få lov å være en del av fellesskapet.

 

Not nice!

Nå skal jeg karre meg tilbake i sofaen igjen. Det er tross alt snopedag (vel, kremt jeg må innrømme at det har vært det nesten hver dag de siste ukene), og vi skal snurre film. Har begynt på HBO sin nye serie “Big Little Lies”, og selv om det var lite action i den første episode vi så i gå, var det et eller annet med disse gale fruentimmene som trigget meg. Tror dette blir bra!

Nyt kvelden videre, dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg