For en herlig solksinnsdag…

God lørdagskveld, dere!

Mille og jeg har akkurat kommet hjem fra sein kinodate, og det er lenge siden vi har tuta så mye over en film. Skjønnheten og Udyret, bugner av kjærlighet og et stort ønske om at det gode skal kvele det onde, og selv om vi vet hvordan historien ender, dras vi inn i følelsesinferno uten sidestykke. Vi jentene satt altså og hulka høylytt, men det gjorde de rundt oss også, så “who cares”?

I dag har det vært planlagt “Mille-mamma”-dag fra begynnelse til slutt. Vi heiv på oss stallklærne med en gang vi stod opp, og mens jeg ordna frokost til dyra i huset, stekte Mille egg med masse deilig ost på. Jeg er altså så glad for hva ungene lærer på “mat og helse” på skolen for tiden, for det er enkle nyttige ting, som kommer oss alle til gode. Snuppa vår elsker å kokkelere, og jeg gir henne så klart fritt spillerom.

Timene i stallen, må nok beskrives som de beste hittil i år. Makan til deiligere vårstemning, skal man leite lenge etter. Ingen ville hjem, det var en så deilig ro der i dag, og både to-tre-og firbeinte storkoste seg i solveggen. Jeg er glad jeg valgte kinobilletter til klokken seks på kvelden, for på slike dager som det her, bør man jo være ute så mye som mulig.

 

Det blir kanskje i overkant mye egg på meg for tiden, men jeg kan jo ikke takke nei heller…

Miille og jeg sitter minimum 1t i bil frem og tilbake til stallen hver dag, men den tiden er kvalitetstid delux, for da får vi virkelig snakka i sammen…

To herlige gode venner…

“We are strong”, synger Pat Benatar, og det er søren meg helt sant…i hvert fall Helle 🙂

Emma og Mille fikser sveisen…

Lille-Helle, hjalp Mille å få en nervøs Sol opp brattbakken. Hun har blitt skremt av strømgjerde, men etter tre runder gikk det hele som en drøm…

Middagen ble enkel i dag, fortært i bilen. Nystekte nanbrød med ost i fra IMS, Internasjonal Matsenter…

En vakker avslutning på dagen…

Håper dagen har vært god, klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg