Nå starter de siste forberedelsene…

God mandags morgen, dere!

Forrige uke var en “hold hodet over vannet”-uke, og de kommende dagene blir ganske så hektiske de også. Så det er bare å holde fokus og planlegge godt. Mille skal på en hel rekke ting og Bjørn Erik er offshore, så ermene er bretta opp.

Det kjekkeste, er å planlegge bursdagen til vår kommende jubilant. Det er akkurat en uke igjen til Pelle fyller 20 år, og det skal selvfølgelig feires med brask og bram. Dennis fikk stort surprise-party, men det er overhodet ikke aktuelt å lage til mellomstemann. Han er rett og slett ikke typen til å like sånt, det kunne endt katastrofalt, så derfor vet han stort sett hva som kommer hans vei.

Vel, gavene er fortsatt en godt bevart hemmelighet, og det irriterer han grenseløst. Han forstår ikke hvorfor han ikke fikk åpne presangene vi kjøpte i London når vi var der nylig. Han likte ikke at jeg strengt ba han holde fingrene langt unna den store baggen, som er fylt opp til randen av ting “han trenger”. For selvfølgelig skal han vekkes med pakker og sang om morningen på selve dagen sin. “The same procedure as usual”.

 

I kveld skal jeg ha me&i selskap, og jeg gleder meg altså så til å ha jentene mine godt planta i sofaen her igjen. Derfor er jeg i gang med å få kroppen på lag, så jeg kan sette avgårde til stallen, og få unnagjort alle gjøremålene der. Sola skinner, og det er skikkelig vårstemning her i Stavanger nå, og jeg kjenner det er positive vibber i lufta.

Håper dere alle får en god start på uken! Vit at jeg setter utrolig stor pris på dere ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg