Snart begynner galskapen ❤

Mille er klar!

Gjenbruksplakaten vår er oppdatert med kveldens store begivenhet. Endelig skal Mille få innkassere bursdagspresangen hun fikk for en evighet siden. Marcus og Martinus entrer i kveld scenen her i Stavanger, og byen koker av spinnville småjenter. Min lille prinsesse på 11 år er intet unntak, og jeg gleder meg til å få oppleve denne galskapen i sammen med henne.

Det har på en måte blitt en trend blant oss voksne å ikke like det “bråket”, den dårlige musikksmaken til våre små, men jeg synes faktisk mange av låtene til M&M fenger. Vel, jeg var ikke så begeistra når de plutselig ble spilt på et utested i Trysil sist vi var der, jeg må innrømme det ble helt feil, men en gang i blant i bilen etter Milles store ønske, er helt innafor. Jeg ble jo som sagt veldig positivt overraska når jeg var og så filmen om dem nylig også. Hadde som plan å sove meg gjennom hele greie, men der tok jeg feil, for de er jo ganske så sjarmerende til tider.

Jeg har rådet Mille til å la maskaraen være i dag, med tanke på at tårene antagelig kommer til å renne i strie fosser. For dette er stort dere, “a real dream come true” ❤
 

Den hjemmelagde plakaten vi brukte under en demonstrasjon i fjor, har altså blitt pimpa opp etter noter…

Det er ennå en time igjen til vi skal forsøke å nærme oss køer og virvaret, og siden vi var grytidlig opp i dag og har brukt end del timer i stallen, skal jeg nyte sofaen i fem minutter før jeg skal begynne å pynte snuppeline med tatoveringer (klistremerker). For jeg har selvfølgelig skaffa henne M&M tattoos…

Ønsker dere alle en fabelaktig lørdag!

Smask Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg