Vel, blåst ja!

Yes, da var vi endelig i mål med mars måned, som er en meget travel tid!

Pelle kom akkurat inn dørene her nå og fortalte oss at festen i går var übernice. Tenk det dere, nå er to konfirmasjoner, to atten års feiringer og sist men ikke minst to tyve års feiringer unnagjort. Vi som foreldre har kun en runde igjen, men attpåklatten vår Mille gir oss gudskjelov en liten pause før det er hennes tur, phuuu.

Selv om jeg var ganske sikker på at festen i går hadde forløpt seg sånn nogenlunde innenfor det som er tillatt, var jeg allikevel bittelitt stressa når jeg entrer dørene her. I bunn og grunn så hadde jeg ikke trengt å uroe meg, hvis vi ser bort i fra at stearinlysene fortsatt brant. Litt merkelig at så mange tilstedeværende “voksne” folk ikke tok på seg ansvaret for noe så viktig, men når jeg tenker meg om, så er de kanskje ikke vant med å ha levende lys på sine egne fester. Jeg burde nok ha lyttet til Bjørn Erik og skippa akkurat den koselige gesten der, men, men det gikk nå uansett veldig bra denne gangen.

Det syke var at unggutta omtrent ikke hadde rørt ølskapet Bjørn Erik hadde forært dem. Kan det være at Pelle-mann hadde glemt å nevne det? Det skulle ikke forundre meg, så hva gjør vi nå? Lager til vår egen fest kanskje? Vel, ikke med det første, men noe må vi finne på, for ikke pokker om vi klarer å helle innpå alt det der på egenhånd.

Vi fikk nå i alle fall rydde bort alt før vi gikk og la oss, og vi lo godt når vi stod igjen med hele 5 liter med slumper etter å ha ryddet vekk alt tomgodset. For det dere, hadde aldri skjedd i min ungdomstid. Aldri i livet om vi hadde latt så dyrbare dråper gå til spille, thihiii…

 

Hmmm, her hadde vi flaks. Tenk å la stearinlys stå å brenne i tomt hus, fyyy…

Blir alt som ligger igjen etter en fest automatisk mitt?

Fin skinnjakke…hvem er eieren mon tro?

Jeg vil herved sende en stor takk til han som klarte å putte en hel tom ølboks oppi søppleposen! 

Jeg er så glad for at vi fjernet gulvteppene før flokken kom…

What a waste…

 

Mille er fortsatt hos Hege, men jeg tror Bjørn Erik skal ha henne med seg på en Vålerenga kamp seinere. Så da får jeg finne på noe selv, jeg drar i stallen.

Har dere hatt en fin helg så langt? Det håper jeg av hele mitt hjerte ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Wow, imponert over hva dere stelte i stand
      Og det ser da ut til at festen var vellykket også ❤
      Ler godt av de 5literne med slumper.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg