Hun er så vakker og fin, og tenk hun er min ❤

Se så fornøyd hun er!

Ny sykkel er på plass, og selv om gleden er stor, er det også litt skummelt. For det er nå en gang sånn at jentungen vår setter spørsmålstegn ved alt som er nytt. Denne gangen trengte hun nemlig en damesykkel, til ei som er 180 cm lang (bare 9 cm igjen), og selvsikkerheten fikk seg en real knekk i det hun skulle stige på. Usikkerheten var et faktum, og “jeg tror ikke jeg klarer det her”, ble en setning som ble gjentatt flere ganger. Når jeg i tillegg sa vi skulle prøve den på grusveien nedenfor oss, nektet hun plent.

Så da var det å ta frem “så klart du klarer det her” og “det her fikser du lett” strofene, legge all tvil til side. Han far satte ned setet litt, så hun enkelt fikk kontakt med bakken når hun skulle stoppe, og så bar det avgårde. Først litt nølende opp og ned gata vår, men etterhvert fikk jeg altså lokket henne med ned til vannet. På et blunk føyk hun avgårde bortover stien og bak husene på den andre siden av bukta, med gledeshyl og hvinende dekk langs veien. Aleine stod jeg med tårer på kinn med et smil rundt munnen, og tenkte hvor heldig jeg er. Mille, hun er nemlig så vakker og fin, og tenk hun er min ❤
 

Mon tro om hun kommer tilbake…

Hoppende glad…

Vil du sitte på, Pippi?

Ja takk, gjerne…

…men tror jeg legger meg trygt ned i kurven…

Happy mum…

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

9 kommentarer
    1. Fine, flotte Mille! Og for en fin sykkel 🙂
      Jeg kjenner jeg blir så stolt og glad hver gang du skriver om nye ting hun klarer. Hun er så fantastisk flink. Jeg tror de som kjenner Mille er veldig heldige!

    2. Vilde: Åhhh, så sant så sant. Bare så synd hun har så liten tro på seg selv, at alt nytt er “farlig”. Men vi får bare forsette å bygge henne opp, få henne til å stole på seg selv <3

    3. Det er veldig synd..Men dere er flinke til å bygge henne opp, og én dag vil hun nok se selv også, hvor flink hun faktisk er <3

    4. Så moro å se 🙂 Kjempefin sykkel, den kledde du veldig bra. Fint å se gleden i ansiktet ditt. Synes du er tøff Mille 🙂
      Hilsen Hanne.

    5. Så flott Nina, hun er jo så flink, bare hun får tenkt seg om…… nydelig jente på fin sykkel, Ja, vi er alle heldige som har Mille i våre liv!!☺☺💕💕🚴‍♀️ Bestemor💕💕

    6. Mor od datter er nydelig begge to. Vær stolt av deg og dattra de. Nina, du har en fantastisk blogg. Det er godt å være din faste leser. Har lest bloggen din helt siden starten. Følger deg og Kristin. 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg