Vi går inn i en helg med mange løse tråder hengende i lufta…

Helg og påskeferie jo, elsk ❤

I går stod jeg i butikken med en gul tulipanbukett i hver arm. Ingenting hokuspokus med akkurat det, men til påske så pleier faktisk denne ganske så dårlige husmoremne her å ordne all pynten i huset selv. Tro det eller ei. Det å kjøpe tulipaner er ” just waste”, for når jeg først kommer i gang med alle prosjektene mine, er det ikke plass i vasene til blomster.

Så Pippi og jeg manna oss opp til en liten innhøstning av det naturen har å by på, men igjen var denne dama her dårlig i planlegginga. For det nytter jo ikke å ta på seg nystrikka påskejumper med tilhørende lue til, når været er som det er akkurat nå. Vi kom vel akkurat rundt husveggene her, hvorpå Pippi-luska bråstoppa på grunn av regn, regn og atter regn. 

Jeg trodde jeg skulle få hanka inn alt jeg trengte på nullkommaniks, men bikkja dro liksågodt hjem, så da var det bare å snu for meg også. Jaja, jeg får nok sjansen igjen, får hverken skog eller hei drar sin vei. Bilder av den nye genseren min, får jeg nok også tatt flere av i dagene som kommer. Vi skal nemlig bo i stallen denne påsken, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til late morninger og det å ha god tid.

Jeg kjenner uansett på en liten uro i magen. Vi går nemlig inn i en helg, med mange løse tråder hengende i lufta. Vi har ennå ikke fått svar fra Rikshospitalet angående Mille, og det er en del andre ting som også lar vente på seg. I tillegg er jeg en smule forbanna på meg selv, for jeg klarte nemlig å glemme en viktig sykehustime i går. Jeg fatter ikke hva jeg tenker på for tiden, at jeg kan la sånt bare fare avsted, og det å ikke møte opp til avtaler er så absolutt ikke meg. I dag hadde den avdelingen stengt, så da får jeg dessverre ikke gjort noe med saken før på mandag. “Ikke bruk energi på ting du ikke får gjort noe med”, pleier min venninne Vibecke og gjenta til det kjedsommelige, men hun har selvfølgelig helt rett. Just let it go…
 

 

God helg, kjære dere, nyt den ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg