Luftings…

Happy day!

Tror dere ikke det ble en skikkelig luftings på na mor i påsken allikevel? Poden Pelle meldte plutselig at han skulle tilbringe kvelden hjemme, og da var jeg neimen ikke sein om å ta i mot tilbudet fra hunken min om å dra en liten tur ut og sjekke temperaturen på byen. Vel, jeg kan med en gang si at det langt i fra ble en “liten tur”, for igjen kom vi i lystig lag, og da flyr jo tiden alltid så alt for fort.

Bjørn Erik og jeg har ikke peiling på hvilke utesteder som fylles opp for tiden, hva som er “hot” eller ikke. Det er nok fort gjort å havne i fella ved å vanke på gamle traverne, så denne gangen gjorde vi begge deler. Først sjekket vi ut puben Cirkus som ligger i den populære flotte fargegata, og der var stemningen sånn akkurat passe god til koselig prat og “oppvarming”. Et par venner kom oss til unnsetning, så vi slapp å være “bare” oss to, og jammen holdt vi ikke koken i sammen til “the bitter end”.

Festlighetene gikk videre og ble avsluttet på nattklubben Backstage, hvor byens store musiker, vår favoritt, Kjell Undheim, dro den ene rocka slageren etter den andre. Jeg dansa meg faktisk svett der en stakket stund og fikk til og med lokket med han far på en skikkelig klinasdans. Han mener selv han aldri svinger seg på dansegulvet mer, men det er godt å vite at han gir seg hen, når jeg smyger meg inn i armene hans.

I god Thorsen stil, trasket vi hjemover hånd i hånd glade og fornøyde…gomlende på hver vår burger. Vi ble hentet av snille Linni, og før vi crashlanda i senga tok vi oss faktisk tid til en skikkelig tur med hundene også. Alltid lurt å drikke vann og få seg litt frisk luft etter nok en rocka kveld i fine Stavanger by.

 

 

Nå er Bjørn Erik og henter Mille i stallen, Pelle har dratt til kompiser og Dennis tar seg en fridag fra gutta og har derfor funnet seg godt til rette i sofakroken. Jeg håper jeg kan få lokket gjengen min til å se litt engelsk påskekrim etterhvert, for det har det foreløpig blitt alt for lite av til nå.

Nyt kvelden videre, Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg