Litt familytime har vi fått klemt inn ❤

Jøss, da va jeg helt ene og alene…

Jeg startet med å tilbringe litt tid i stallen med Mille, så hun fikk vist frem fine Emma. Egentlig skulle den fine snøreven hjem allerede i dag, men jeg har fått utsatt det til i morgen, så Mille-mor får tatt skikkelig farvel med henne. Det blir garantert tårevått, men jeg håper vi kan få passe henne igjen. Mille har vært så utrolig flink denne gangen, virkelig stått på for at den lille frøkna skal ha det bra, så jeg regner kanskje med at vi blir spurt igjen om å være hundepasser.

Vel, da var jeg ikke lenger aleine hjemme allikevel. Dennis kom akkurat inn dørene her, etter å ha tilbragt en dag på hotell med Kristin. Han er ikke helt i form, vondt i halsen og i hodet, så det ble en stille og rolig døgn på turtelduene. Nå har derimot Kristin seilt videre mot nye eventyr, og Dennis-gutt funnet sofaen med masse smertestillende innabords. Han etterlyser derimot selskap av broren sin, som har overnattet hos Linni, for nå er det visstnok snart fotballkamp på gang.

Han far skal være offshore til i morgen, men før han dro overrasket han med å gjøre bakhagen klar for våren. Høytrykkspyleren ble tatt frem, og skrubb og såpevann flittig brukt. Trampolinen ble også gjort klar av gutta, så det var reine julaften når vi jentene kom slitne hjem fra stallen. Etter en rask dusj var Mille klar for jacuzzien, mens jeg tulla meg godt inn i pleddene foran bålpanna i sofaen. Vi fikk etterhvert lokket ut Pelle og Linni også, og så kom også min kjære venninne Vibecke og holdt oss med selskap. Guriland så deilig det er med vår, dere!

 

My Weber-master…

Da skal jeg ta med meg snopeskåla bort til Dennis og få sett siste episode av “Girls”. Jeg regner med at tårene kommer til å trille hvis det faktisk viser seg at det ikke kommer flere sesonger av denne fargerike go´gjengen. I just love them, og vil ikke at det skal ta slutt.

Har dere hatt en fin påske så langt?

Klem Nina

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg