Mommo gjorde gjengen påskefin ❤

Hallaisen dere!

Jeg er helt nødt til å vise dere hva flinke mamma har laget til oss. Både Mille, Pippi og jeg har fått rålekre mariusgensere, hvor det tradisjonelle krysset er byttet ut med søte påskekyllinger. Er de ikke flotte?

Jeg er som sagt helt grønn når det kommer til det å strikke, men allikevel elsker jeg å følge med på alt av strikkesider på nettet. Det finnes altså så mange kreative mennesker der ute, og så utrolig mye fint å velge i mellom. 

Mamma har laget mye til oss før i fra mariusboka si, men når jeg så denne morsomme varianten med påskekyllingene, var jeg ikke sein med å legge inn ønkseprosjekter. Så når jula nærmet seg, var gensere, hundegenser, lue og pannebånd i boks. Elsk ❤
 


 

Nå har jeg faktisk gått litt tom for idéer, men ser kanskje at Mille trenger noe mer å boltre seg i når hun er i stallen. Apropos stallen, vi er snart på vei til våre kjære Sol.

Hvordan har deres dag vært så langt?

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg