God helg, fininger!

Hallaisen, daisen!

I skrivende stund, har jeg innlosjert meg på hotell i tiger-staden. Bjørn Erik kommer nok etterhvert han også, men han jobber hver bidige dag her til midnatt, så jeg aner ikke helt når vi treffes. Jeg sturer derimot ikke, for barndomsvenninnen min Tine er på plass, og etterhvert skal vi rusle ned på Aker Brygge hvor vi vi skal samles en god gjeng på Bølgen & Moi.

Dette var et kjærkomment avbrekk. Ikke helt planlagt, men nå skal jeg flyte med, og ta alt som det kommer. Håper uka har vært god mot dere alle, og at helgen blir like så. 

Love you all, klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg