Regler er til for å brytes…

Sol, sol, sol!

Wow, for et fantastisk vær vi har fått, dere! Har sommeren kommet allerede? Hopper vi over en årstid og går rett fra vinter til sommer? Av erfaring kan dette gjerne bli det eneste glimtet av finvær vi får, så nå skal det nytes til det fulle. Vel, jeg har et utbrudd med rosacea på det ene kinnet for tiden, går på Apocillin for en real betennelse, så jeg må ta forhåndsdregler. 50 faktor blir flittig brukt, og direkte sollys i ansiktet unngås på det sterkeste.

Denne uken er booket opp med leger og spesialister hver bidige dag, men når ettermiddagene kommer, er det bare Mille og mamma tid. Vi storkoser oss i stallen i timesvis, det er en fantastisk avkobling til hverdagsmaset. Vi glemmer tid og sted, og ikke minst leggetider. Det ene tar det andre, og plutselig skulle 11-åring ha vært i sengs for lengst.

I går hadde jeg også lovet snuppa mi og avslutte dagen i jacuzzien, og jeg orket rett og slett ikke å være den kjipe mammaen (igjen) som ikke holdt ord. I tillegg hadde jeg gledet meg til dette selv, for kroppen formelig skreik etter pleie. Så da brøyt vi alle regler, og hoppa oppi varmen nattestid. Neida, det var ikke så seint, men allikevel langt etter leggetid. Mille har alltid trengt masse søvn. Det er tungt for henne å holde den lange kroppen sin i aktivitet, og som regel kapitulerer hun etter endt skoledag. Etter fem timer i stallen i tillegg, var dette kanskje mer etterlengta for henne enn for meg.

Hvorfor gjør vi ikke dette hver bidige dag? Vel og merke ikke så seint hver gang, men det er jammen meg mye bedre å avslutte dagen der enn foran TV`n…

 

Nei, da må jeg løpe igjen, dere. Lege, lege, lege…

Nyt dagen!

Klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg