Se min kjole…og klister tatoveringer ❤

Goood morning sunshines!

I dag kan dere tro det var ei som ble hoppende glad over å ikle seg klesvalget som var lagt fram. Ja, tro det eller ei, jeg får fortsatt lov å bestemme hva Mille-mor skal ha på seg. Det er ikke det at hun ikke er interessert i å velge selv, men det er ytterst sjeldent hun gidder. Så i dag kan var det årets første kjoledag, og det er jo alltid en milepæl.

En ting 11-åringen derimot var veldig gira på, var å få klæsja på seg en haug med falske tatoveringer. Jeg med alle mine dekorasjoner kunne jo ikke nekte henne det, men det holdt med to. Sommerfrisk og fin, hinket hun glad og forventningsfull avgårde i morges, og jeg håper virkelig dagen blir god ❤
 


 

Favorittkjole fra me&i “dotty ropes dress”

 

Da skal jeg ut å nyte finværet, med hatt og solbriller på så klart og 50 faktoren i armlengdes avstand.

Have a fab sunny day ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

 

#meandi #meandiinternatinal #meandinorge #hverdag #mammablogg #klær #mote

1 kommentar
    1. Så fin Millemor, flott kjole og kule tattoer, jeg er glad de kan vaskes bort! Gladideg!!☺️☺️💕🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg