For en dag!

Happy Saturday, dere!

Gårsdagen gikk rett i minneboka. Helgen kunne faktisk ikke ha startet bedre. Nå høres dette ut som en klisje, litt sånn “hallo bloggen, livet smiler, livet er herlig, jeg er så heldig, bla, bla, bla”, men akkurat der og da ble alt av smerter og bekymringer lagt helt til side.

Min bestis og jeg våknet opp til nydelig sommervær, og bestemte oss for å dra på tur med vår kjære Sol. Tonje har vært så utrolig flink det siste året, hun går titt og ofte, så hvorfor ikke slå oss i sammen for en gang skyld, og nyte hverandres selskap? Litt feigt kanskje at hun måtte gå mens jeg red, men det var faktisk utrolig koselig det også. 

Alle tre, nei fire mener jeg jo, for Pippi var jo selvfølgelig også med, tok turen til Stokkavannet via Hålandsvannet, og der fant vi oss en liten vik. Det er egentlig strengt forbudt å ri langs begge disse vannene, men vi har med grime og leietau, og tøyer grensene litt ved å si at vi “går på tur med hesten”. Vel, jeg har ennå til gode å bli tilsnakka, for jeg tror de fleste synes “sola” vår er et ganske så yndig og koselig lite vesen. Jeg har også en tendens til å la smilet gå trill rundt når jeg møter på folk, og med et høflig “hei” i tillegg, får jeg neste alltid et smil tilbake.

Det er ikke så enkelt å få kroppen med på laget for tiden, men på slike dager som det her, klarer man alt. Et øyeblikk der ønsket jeg helst at tiden hadde stått stille for alltid, men jeg satser på at vi kan gjenta dette…

 

Fire gode venner (Pippi er utenfor bildet da hun ligger i saltaska)…

Hvitveisen er snart på hell…

Min fargeglade havfrue…

Sol er litt skeptisk til vann, men gir litt nølende etter for hver gang…

Pippiluska er alltid med…

Kan det bli mer idyllisk?

 

Kvelden ble avsluttet rundt bålpanna bak i hagen med flere gode venner. Dere som fulgte med på Snapén, tror kanskje det var alkohol med i bildet, men nei ikke en dråpe ble fortært. Vi var nok bare “rusa” på hverandre og den gode stemningen. 

Da drar vi jentene ut i stallen. Vi skal vaske badekaret på beitet, så våre firbeinte venner får litt mer tiltalende forfriskninger der ute. Det har blitt ganske så skittent i løpet av vinteren, så her er det bare å brette opp ermene.

Ønsker dere alle en flott lørdag!

Smask Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg