Pauseknappen tas flittig i bruk…

For en flott helg dere!

Jøss, dette ble en hel annen helg en først planlagt. Jeg satte rett og slett på pauseknappen. Hagen skulle egentlig vært påbegynt, den trenger sårt litt farger i form av nye planter og vinduene og bilen er grælskitne, men pytt, pytt.

På veien til stallen i går måtte jeg innom venninnen min Simone med noe hun hadde glemt hjemme hos meg dagen før, og hun og mannen har altså skapt verdens koseligste lille oase. Det blomstrer for fullt der allerede, det formelig oser av sommer, og for meg som ikke har begynt på noe her hjemme i det hele tatt, er det som å klyve inn i en annen verden.

Jeg finner alltid roen hjemme hos Simone, være seg om vi er inne eller ute. Et par andre venninner hadde også tatt turen utover, og da fikk hest være hest for en stakket stund. Jeg sank raskt ned i go´sofaen ute på verandaen, mens Mille la seg paddeflat på gressplenen med den lille valpen som også var på besøk. 

Timene fløy avgårde, og plutselig var sola på hell. Hesten vår Sol, stod på beitet og koste seg, så vi hadde ingen hastverk. Vi kom fram til henne til slutt, men tok oss også tid til en pizza på veien først. Enkelt og lettvint…
 

* bildedryss *
 

Mille har vondt i ryggen, så i steden for å legge seg til avtalt tid, fikk hun lov til å avslutte kvelden i jacuzzien. Bjørn Erik hoppet også oppi, og jeg tror sannelig jeg skal følge etter jeg også. Så da dere, får vi heller skrives mer i morgen.

Håper helgen har vært god mot dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg