“Electric Ballroom”, råeste plassen ever!

Wow, for en kveld!

Hvis dere noensinne skal til London, så sjekk ut om “Ultimate Power” skal opptre på fantastiske “Electric Ballroom” i Camden. Det er det mest ultraharry konseptet jeg har opplevd ever, men fyttikatta så morsomt. Bjørn Erik og jeg plumpa borti dette sist vi gang vi var her i London, og det var full klaff for jentene mine også.

Dette er en mimrekveld for rock listelåter fra 80-tallet, og hallo dere, hvem digger vel ikke det? Den ene høydaren etter den andre blir servert som perler på en snor, og stemningen går rett i taket. Vi klarte å haie til oss både luftgitarer og saxofoner, og til og med en mikrofon kom vår vei. Folk var elektriske, og jeg har aldri opplevd makan til allsang før. Et par ganger der rant faktisk tårene også…av nostalgisk glede.

Dette dere, er så absolutt et “must” hvis man år muligheten. Peace, love and Rock´roll, hva mer kan man ønske seg?

 

 

Nei, nå må jeg se å få liv i jentene her, for vi har faktisk spennende ting på agenda i dag også. See you all later!

 

Hugs and kisses from London

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg