Tenk at det finnes slike perler…

Hellu, hellu, fininger!

I dag var vi oppe og hoppet etter en superslapp kveld i går. Det var ikke mulig å hente seg inn etter den seine kvelden i forveien, så vi var alle enige om å ta en rolig hjemmekveld.

På dagen derimot, hadde vi for lengst booket oss inn på “Sketch Afternoon Tea“, en opplevelse helt utenom det vanlige. Jeg elsker te så til de grader, og trodde vel egentlig jeg skulle bruke litt tid på å sette meg inn i alt som omhandler akkurat det, men ble nok distrahert av det “rare” i dette konseptet. Dette miljøet var langt utenfor mitt vante jeg, men guriland så kjekt å få oppleve.

På Sketch blir man oppvartet etter alle kunstens regler. Man sitter i rosa plysjstoler, og får servert små sandwicher og kaker som kaster deg rundt på en smaksorgie uten sidestykke. I tillegg har de verdens kuleste doer. Det er en opplevelse uten like å tre inn i “eventyr-eggeland”, bare se selv under her…

Inngangspartiet. Alt er ekte, dere…

My flowergirl….

Kaviarmannen. Hans eneste oppgave hver bidige dag er å formidle og servere kaviar…

Ja, dere kan jo gjette hva hans eneste oppgave er hver dag er…

Ja, her har dere altså “do-himmelriket”…

Så snodig og merkelig altså…

Oppstilt? Ehhh, ja!

Jeg vil egentlig ikke beklage meg over litt for “magre” innlegg fra denne herlige turen vår, for jeg håper dere har forståelse for at jeg er i farte “all the time”. Jeg lover derimot å lage noen ekstra innlegg når jeg har “landa” igjen, forhåpentligvis langt uti neste uke en gang. 

Nå skal jeg bytte filler igjen, for nå er det musical på gang. Skrives mer i morgen dere, smaks!

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg