Fargeboost!

God tirsdag, kjære dere!

Fyttikatta som dagene flyr for tiden. Jeg kjenner panikken av å allerede være i juni, for jeg vil så gjerne at denne sommeren skal vare så lenge som mulig. Været er så som så, men så lenge det ikke regner er jeg fornøyd. 

Ja, sommer er det jo på et vis, men den derre “sommerkroppen” er jeg for lengst for seint ute etter å få. Vel, det er jeg jo alltid, men Bjørn Erik og jeg tar nå et skippertak for å i alle fall å forsøke å føle oss litt bedre. Vi trøkker alt for mye inn i hølet hver kveld, og føler oss elendige hver bidige morning, men nå prøver vi å hjelpe hverandre til å være flinke. Litt surt å starte morningen uten melk i dag, når müslien og ferske bær allerede var helt i skåla, men det løste jeg enkelt ved å dra i butikken i pysjen. Ga tydelig beskjed til de andre som også stod å skrapte på døra åpningstid at jeg beklaget “kosekjole” og bleike legger, det er ikke sånn jeg vanligvis forlater huset, men ingen så ut til å bry seg. De hadde gudskjelov mer enn nok med seg selv.

Hva synes dere forresten om den nye jakka mi? Pelle, mellomstemannen, ble dødssur når han så den, for det var akkurat en slik han også ønsket seg. Ehh, hvordan kunne jeg lukte det? Kjøpt er kjøpt, og for en gangs skyld så er dette en damemodell, så sorry Pelle. Jeg elsker de freshe broderiene bak, de lyser opp og gjøre jakka så mye mer spesiell. Har jo også alltid digget armylookén, så jeg tror denne kommer til å bli flittig brukt fremover. Fin, ikke sant?

Nå skal jeg gjøre meg klar til nok et besøk hos spesialisten min på Revmatologisenteret, og deretter blir det en tur i stallen til Sol som fikk seg en fridag i går. Vi var som sagt på teaterforestillingen “Jungelboken”, men glemte dessverre kameraet hjemme. Bjørn Erik mener den nye iPhone 7+ tar nogenlunde brukbare bilder, men det gjenstår å se. Det er ikke bare bare å ta innendørs bilder av folk som er i bevegelse, jeg sliter alltid “big time” med det, men kanskje jeg er heldig?

Ønsker dere alle uansett en god start på uken, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Camilla Lerstøl: Ja, ikke sant? Den ble kjøpt på et stort kjøpesenter i London, og jeg husker selvfølgelig ikke hva butikken het, men skal leite litt og se om “de små grå” erindrer navnet hvis jeg plutselig ser det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg