God helg, kjære dere ❤

Nå gleder vi oss over helg og snart skolefri på minstemann ❤

Vi vet vel sånn nogenlunde hva de kommende dagene skal brukes til, hest, hest og hest. Det er en deilig tid som ligger foran oss nå. Med hesten på beite, er det duket for mer kos og stell, og snuppeline er virkelig klar for livet i stallen sommerstid. Jeg slapper også mye mer av, for når hesten selvforsynt mat med mat og vann, og ikke trenger å få møkka i båsen, er jeg trygg på at Mille klarer seg litt på egenhånd.

Nå gjenstår det altså kun et par dager igjen på skolen, og jeg gleder meg altså så til late morninger, uten så altfor mange planer. Nå blir det en og en halv måned med forhåpentligvis deilige sommerdager her hjemme på Hundvåg, før vi atter en gang setter nesa vår mot eventyrlige Bali og etterhvert øya Gili Trawangan. Til da, regner jeg med det blir en del innlegg rundt den gjengen her ❤

 

Avslutning i stallen, betyr stafett i ridehallen…

Ei litt nervøs snelle på store Spirit. Hun føler seg nok mye tryggere på noe mindre Sol, men har godt av å tøye grensene sine innimellom…

Ja, så idyllisk er det faktisk…

To gode venner…

Nyridd, svett og fin…

Glad og fornøyd tilbake i flokken sin…

Da tar vi en velfortjent helg. Vi har lagt bak oss en noe spesiell uke for oss alle, men jeg er ved godt mot. Nå senker jeg skuldrene og tar en pause i “tenkeriene”, og tar tingene som det kommer. 

Ha en finfin helg, fininger!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg