No regrets!

Ups, da ble det ikke lyst allikevel, dere!

I går gikk turen atter en gang til venninnen min Andrea og hennes salong Sachs Frisør og Velvære i Sandnes, og jeg var faktisk vel litt usikker på om jeg ville fortsette med det grønne håret. Det er rart det der, men siden formen ikke har vært helt på topp i det siste, har jeg altså lekt med tanken på å gå tilbake til det lyse håret. For det ytre har ikke vært i harmoni med det indre, jeg har rett og slett hatt lyst til å tone ned alt, men min kjære venninne fikk meg gudskjelov inn på andre tanker.

For om to måneder skal jeg på spektakulært bryllup i Barcelona, og da kan jo ikke håret være midt i en fasen mellom grønt og lyst. Jeg vil nemlig ikke lenger gå for helbleking, jeg tenker å gå for noe mellomblondt, og det kommer jo til å ta en evighet. Så da satte jeg like så greit hele den prosessen på hold, og gikk for det “gale” en sommer til. Vel, skal jeg være helt ærlig, så var det faktisk utrolig kjekt og ikke minst oppkvikkende å bli litt ny igjen. Bare det å få klipt seg igjen, var et deilig gode. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke gjør dette oftere, for en føler seg jo så mye freshere med en gang…

 

 

Ønsker dere alle en fortsatt fresh onsdag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Jeg tror at jeg ville gått raskt over til lyst hår igjen. Men nå er jeg typen som ikke synes så mye om hår med alt for “unormale” farger. Men grønt, blått og rosa blir litt for mye for meg…….. Du kler det også på en måte, men du er finere med lyst hår 🙂 Kan nok godt kalle dette FRESH ja 🙂 Det er ditt hår, og om du trives med den fargen, så skal du bare fortsette med den fargen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg