Mitt glade mani…

Heihei igjen!

Jeg regner med at dere for lengst har fått med dere hva jeg elsker mest av unyttige ting her i verden. I just looove pink Flamingos! 

Tusen takk til dere fine lesere som gang på gang tar kontakt med meg vedrørende tips der ute. Jeg blir like glad hver bidige gang, særlig med tanke på hvor mange som faktisk forenes rundt dette noe snodige dyret.

Det må forresten nevnes at jeg i over ti år alltid sa “Pelikan” i steden for “Flamingo”. Jeg klarte aldri å treffe riktig, men de rundt meg forstod uansett hva jeg mente. Nå derimot begynner det å sitte, for disse rosa fuglene er jo med meg overalt på en eller annen måte.

Det er egentlig litt snodig det her, for jeg har ingen stil her hjemme som tilsier at det er rom for disse lekne og noe barnslige duppedittene, men jeg klarer altså ikke å la være å hanke de inn. Se bare her, dette er noe av det som ble med hjem fra siste London tur…

 

London er så absolutt stedet for kles-skatter til 11-årige Mille-mor som bruker størrelse L dame pga lengden sin…

Husker dere lukta på de her?

Dere kan tro han far i huset liker å ligge i rosa…

I hvilken anledning kan jeg bruke den veska her mon tro?

Den nye ladestasjonen er med snuppeline overalt…

Grønn eller rød? Kult, ikke sant?

Helt ubrukelig, funger ikke i det hele tatt fordi hodet kommer i veien når du skal kutte tapen…

Rundt badehåndkle…

Det er litt flaut å nevne at jeg ennå ikke har fått pakket ut alt etter bursdagen min (i mars), men der tror jeg sannelig jeg finner flere freshe flamingoer. Tror jammen jeg må ta dere med rundt i huset en dag, og vise dere alle “skattene”.

Ha en fortsatt flamingo kveld, dere!

Smask Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg