En drøm av en kjole…

Sjekk ut den herligheten her da, dere!

Her får dere altså en liten sneekpeak på en av de fire kjolene jeg skal ha med meg til Sitges i september. Jeg gleder meg sååå mye mer til bryllupet til Marthe og Mathias nå, siden det aller viktigste er på plass. Jeg har nemlig grua meg litt til å måtte dra på kjole-skattejakt, siden jeg til dagelig ikke er noe “kjoledame”. Nå er derimot den saken ute av verdenen, og det var jammen meg mye enklere enn jeg først hadde trodd.

Flinke Ingrid fra Chick Design har nemlig sydd den ene herligheten etter den andre til meg, og alle oser “Nina Sprell Levende” lang vei. Jeg føler meg ikke særlig “Sprell Levende” på innsiden for tiden, men alle kjolene gir meg en følelse av å stråle litt ekstra. De er fargeglade til tusen, passer godt til det gale håret mitt, og det viktigste av alt dere, er at jeg kan spise uendelig av kaker uten å måtte holde inn magen etterpå.

Jeg skal ha med tre lange og en kort kjole, og den nydelige solsikkekjolen her er altså den jeg betegner som “kort”. Under planleggingen hadde jeg først tenkt å få Ingrid til å lage en kort til over kneet og gjerne med litt utringning i tillegg også, men så tok fornuften overhånd. Jeg orker rett og slett ikke å tenke på sexy undertøy med vonde skulderstroppen, eller tanken på å ha på meg strømpebukse nede i varmen. Komforten lenge leve…igjen.

Dette blir nok neppe kjolen jeg velger på selve bryllupsdagen, men den kommer garantert til å glede meg på en av de andre dagene der nede. Fin, ikke sant?

 

I kveld kommer Mille hjem fra en ukes rideleir i Danmark, og jeg gleder meg altså sååå til å klemme henne igjen ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Lekker Nina👏🏼👍🏻🎉😃Den hva veldig deg👍🏻😃Satt som et skudd😃👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg