Min glade laks blir 26 år i dag ❤

Grattis, Dennis!

Tenk, da var det den dagen igjen. Dagen da du fyller år, hvor tankene til mammaen din stadig vandrer. Jeg tenker tilbake på alle de årene du har berika livene våre, og jeg er så utrolig nyskjerrig på eventyret ditt videre. Du er gla´laksen, som tar en dag av gangen. Du virker bekymringsløs, og er nok det minst kravstore menneske jeg kjenner. Vel, helt til det kommer til damer, der satser du høyt, og har nok vunnet førstepremien ved å ha kapra verdens fineste Kristin.

Igjen er du langt, langt vekke fra meg på selve dagen din, men det bekymrer jeg meg ikke over. For jeg kjenner godt hun der bautasteinen din nå, og regner med at hun disker opp for deg til du skjems. Du skal i alle fall vite at jeg tenker ekstra mye på deg i dag, og er yrende stolt over at du er min sønn. Min vakre og gode prins, Dennis, gratulerer så mye med dagen ❤

 

* Bildedryss fra året som har gått *

Så glad i deg, klem fra mamma og pappa

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#familie #barn #bursdag #mamma

4 kommentarer

Siste innlegg