Nå er vi inne i en god stim…

Heihei, kjære godtfolk!

Nå kjenner jeg på at vi som familie er inne i en god stim igjen. Vi har fått avklart en del viktig ting, fått svarene vi har ventet lenge på, og det tar vekk tunge byrder fra skuldrene våre. At vi i tillegg fikk hjem en ganske så frisk katt fra veterinæren i går også, var også en helomvending og et stort pluss. 

Jeg kjenner meg mye lettere til sinns, og da er det også kjekt å omgås venner igjen. Jeg har vært ganske dårlig på det i det siste, noe som er fryktelig dumt, for godt selskap er jo verdens beste medisin.

Det som også er veldig kjekt for tiden, er at en av venninne mine akkurat har blitt mamma. Vi i gjengen begynner å bli “godt voksne””, og jeg hadde faktisk ikke trodd at noen av oss igjen skulle bli mamma, men man skal aldri slutte å tro på mirakler. Lille Aiden har rukket å bli 26 dager gammel, og han sjarmer altså den ene etter den andre av oss i senk. Han er  altså så deilig, og vi formelig sloss om å få holde han. Bjørn Erik har alltid sagt at hemmeligheten bak den aller beste ungdomskilden er å få lukte på en liten baby, og det har han sannelig meg helt rett i ❤

 

Gjett hvem som ble tisset ut?

I dag tror jeg faktisk vi i Stavanger får oppleve den aller fineste solskinnsdagen. Pelle skal være barnevakt for minsten, så Bjørn Erik og jeg får med oss Gla´mat festivalen i byen for en gangs skyld også. Vi pleier som regel å ha reist på feire på denne tiden, men i år drar vi som sagt seinere. Så i kveld satser jeg på kosemoseoverdose ❤

Nyt dagen og hverandre, dere! Klem Nina
 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

 

#sommer #mammablogg #hverdag #hage

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg