Min mani…

Hallaisen!

Jeg digger badekar. Har det hjemme også, men det er jo et sånt standard et og derfor alt for kort for mine 174 cm. Er jeg på tur og de har badekar på hotellet, ja da er jeg “in heaven”. Sånn som her. Det tok ikke lange tiden før jeg hadde skaffa meg lavendel badeskum, og lå oppi på alle fire og skrubba det. Ja, for der er jeg litt sær, er nemlig livredd for andres basilusker. Bader aldri i andres badekar før jeg selv har vaska det grundig.

Jeg har med hårkurer og ansiktsmasker hjemmefra, og kjører derfor litt egotrip her. Vel, jeg spurte om de andre også ville badet etterhvert, men de hadde fått metta si ute i det fri. Jeg som derimot elsker det her, og i hvert fall når det er så stort og behagelig at jeg kan ligge strak ut å flyte i det, blir å finne her så ofte som mulig. Just løøøve it!

 

Det obligatoriske strandbilde av tærne, må vike for badekarbilde i steden…

Mille har slengt i fra seg trusa si, bombe – not!

Klokka er snart halv ni på kvelden her nå, og hunken tar seg en liten hvil før middagen. Hvis vi skal klare å rekke frokosten for en gangs skyld i morgen tidlig før halv elleve, tror jeg han bør vekkes nå, så vi ikke blir så seine til sengs.

Håper dere alle har en god lørdag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#bali #ferie #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg