Mille er i gode hender…

Da var det oss igjen.

Mille er fortsatt pjusk stakkars, men nå har legen her på hotellet gitt henne et hav av medisiner som vi gir henne til punkt og prikke. Jeg synes selv hun virker litt piggere, selv om hun skremte livskiten av meg ved å besvime i natt etter et do besøk. Hun satt nok litt for lenge og reiste seg opp for fort, men takket være snartenkt pappa, datt hun heller om i armene hans i stedet for å slå seg på de harde flisene.

Vi får som sagt ikke fått målt noe crp her nede, så da klarer vi heller ikke helt å se hvilken vei det går nå som hun har begynt på alle disse medisinene, men hun drikker godt og sier selv at hun føler seg litt bedre, så da satser vi på det. Vi blir nok værende på rommet en stund til, men i dag skal vi jobbe med å få i henne litt mat. Vel, kanskje ikke mat, men jeg har noen fiberholdige bokstavkjeks med fra Norge, og håper som sagt vi klarer å lokket i henne et par av dem. 

Klokka er snart elleve på dagen her nå, og Mille og BE har sovet til nå. Selv var jeg tidlig oppe klokka seks, og da gikk jeg meg en tur rundt på område her, ned til stranda og troppet opp som en av de første til frokosten. Jeg tok en haug med bilder og snappet et hel del, så nå ligger Mille og ser på min dag så langt, og “misunner” meg opplevelsen. Kanskje det får henne til å ville bli friskere enda raskere? Det er i alle fall lov å håpe ❤
 

Vi takket høflig nei til å la Mille ligge igjen her i går kveld med intravenøst, mot at hun raskt lovet legen å drikke alt vi ga henne.

For slapp til å gå selv, men pappa fikser…

Vi får nå tiden til å gå på et vis…

Ønsker dere alle en finfin dag, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#ferie #helse #bali #mammablogg #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg