Se hvem som er på beina igjen!

God morgen!

Jeg bruker sjeldent utropstegn, liker ikke folk som skriker, men i dag må det være lov. For se hvem som er på beina igjen da, dere. Selveste Mille Margrete Poppe Thorsen ❤

Det tar sin tid om morningen å få henne i gang, for da spiller ikke kroppen helt på lag, men i dag var hun nå i alle fall med å spise frokost frivillig. Ikke sånn som i går hvor vi faktisk måtte true henne med å legges inn for intravenøst hvis ikke. Da nærmest bar vi henne til solsengen og la henne under en diger parasoll, og jeg må innrømme at jeg kjente meg ikke akkurat som verdens beste mamma akkurat da.

Hun lå å døste av i noen timer, men plutselig kviknet hun til og ville bade. Wow, da var ikke mr. Gadget pappa sein med å hente frem GoPro kameraet, for endelig var snuppeline på vei tilbake til oss igjen. Fyttikatta så godt det var å se det smilet igjen ❤

 

DCIM101GOPROG0191735.JPG

Jeg trodde nesten jeg så syner…

DCIM101GOPROG0191709.JPG

DCIM101GOPROG0191750.JPG

DCIM101GOPROG0191702.JPG

DCIM101GOPROG0191749.JPG

Bjørn Erik elsker alle duppedittene sine, kunne helt sikkert gått rundt med dette kameraet 24/7…

DCIM101GOPROG0191745.JPG

DCIM101GOPROG0191757.JPG

DCIM101GOPROG0191761.JPG

Mille har veldig lyst på den etterlengta spa behandlingen vi har lovet henne, men først må hun bli litt piggere synes jeg. Mye bedre å få slik belønning etter en lang dag på sykkelen, eller etter båtutflukten vi har planlagt litt seinere i uka. Hun har det uansett ikke så gæli her hun ligger ved siden av meg akkurat nå. På solseng mellom meg og Bjørn Erik, i skyggen langt inn i YouTube land med Dennis og Prebz. Hun synes det er ganske fælt å ikke få med seg kinofilmen med dem som er kinoklar allerede i morgen, men jeg har overbevist henne om at den fortsatt er å se når vi kommer hjem igjen.

Nei, nå ble det varmt under parasollen her dere, så jeg får ta på meg de “lekre” badeskoene og komme meg ut i vannet en tur. Ønsker dere alle en super duper dag!

Klemmer sendes i klem fra optimistisk Nina-mor

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#ferie #sommer #bali #mammablogg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg