Umåtelig vakkert ❤

Åhhh, halleluja, dette var tidlig, dere!

Erfaringsmessig, har Mille mest energi fra morningen av, så i dag har han far bestilt båttur til oss allerede fra klokken ni. Det betyr at vi må være klare til frokost allerede halv ni, og samtidig være ferdig pakka til å dra rett etterpå. Så når dere der hjemme er klare for å stå opp, er nok vi allerede kommet hjem igjen, tenker jeg. Forhåpentligvis har vi snorklet med skilpadder og en rekke fargeglade fisker, og ikke møtt på haier som Mille og Bjørn Erik erter meg med.

I går kveld derimot, syklet Bjørn Erik og jeg ti minutter rundt på den andre siden av øya for å se solnedgangen. Den er altså så umåtelig vakker her, og kanskje noe av grunnen til at jeg så gjerne ville reise tilbake hit. Det å sitte henslengt i en sakkosekk med sin kjære ved sin side å få oppleve dette vakre i sammen, er bare helt amazing. Hadde Mille vært sprek nok, hadde vi nok gjort det her hver bidige dag, men hun så heller sitt snitt til å få være aleine en stund å se Cartoon Network i stedet. 

Det var utrolig deilig å bevege på seg litt for en gangs skyld. Det går jo nesten av seg selv å sykle her. Padde flatt, og grusveien har faktisk blitt litt bedre siden sist. Vel, jeg var ikke så veldig høy i hatten når vi skulle hjemover igjen, for det var umulig å unngå å treffe på noen ganske så store hull i kveldsmørket. Det hadde nok vært lurt å ha med seg en liten lommelykt hjemmefra, men hallaisendaisen, jeg kan ikke huske på alt heller.

Da ble det altså tid til en bitteliten date allikevel ❤

Me:”Nå skjer det far, nå skjer det! Ta masse bilder!” Bjørn Erik:”Ehhh, nei!”

Så vakkert!

Litt klissklass…

Det ble bekmørkt rett etterpå, så vi var raske med å komme oss hjem igjen til snuppeline…

Nei, nå må jeg løpe dere, fiskene kaller!

Ønsker dere alle en riktig så god start på uken, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#ferie #sommer #bali #reise

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg