Om syv måneder blir jeg 50, og jeg har valgt å skippe festen jeg er redd mange forventer skal holdes…

Hei igjen, dere!

Ja, tenk dere, om kun syv måneder blir jeg 50! Jeg har vel alltid trodd at jeg skulle slå på stortromma og be alle rundt meg på en gedigen feiring, men slik blir det altså ikke. Jeg makter det rett og slett ikke, orker ikke tanken på å organisere noe så stort, og for å være helt ærlig så har jeg heller ikke lyst til å svi av de få kronene jeg har til overs på noen som kun varer i noen få timer.

Det er jo mange venner, de “unge” 68-erne, som også tenker i de baner at de gjerne burde arrangert noe, og tanken slo meg et øyeblikk at vi kanskje kunne finne på noe i sammen. De i min nærmeste krets har jo tross alt også stort sett de samme vennene. Jeg slo det derimot raskt fra meg. For det første ville det vært vanskelig å finne en dato som passet alle og etterhvert også vanskelig å bli enige om hvor mye gilde skulle koste. Jeg hadde nok måtte inngå det ene kompromisset etter det andre, og akkurat nå trenger jeg ikke å måtte hengi meg til de alt for store prosjektene.

Så det blir altså ingen feiring dere, jeg rømmer rett og slett landet, og sørger for å ikke være hjemme den dagen. Feigt mener nok noen, men avgjørelsen er tatt. Jeg kommer til å fri til mamma og spørre om hun kan ta turen fra Oslo og ta vare på Mille og alle dyra, og så reiser Bjørn Erik og jeg rett og slett langt langt bort. Vi er i disse dagene ganske så nærme med å få flybillettene på plass, og rammene rundt eventyret er også satt, så jeg er ganske sikker på at dette kommer til å bli bra.

Festen er avlyst, men en viss form for feiring blir det uansett den dagen…
 

 

Ønsker dere alle en superduper start på uken!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Vakkreste godeste Nina. Du ska feire dagen din på din måte og ikke hva andre forventer. Du er utrolig flott dame, kone og ei utrolig god mamma.
      For meg er du en inspirator👍🏽 Tusen takl Nina for at du er du. Og for at du er en ærlig blogger. Stor klem til deg. Fordi du fortjener det⭐️⭐️⭐️👍🏽

    2. Skulle bare mangle at du ikke feirer dagen på DIN måte! DIN dag – du bestemmer! 🙂 Kos deg masse på eventyr lag med gubben 🙂 E dåkker vell undt begge to! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg