Vi fikk igjen penger på forsikringen, da ferien ikke ble helt som planlagt…

God morgen, kjære dere ❤

I disse dager mottak vi en fin sum penger på 7.500,- fra forsikringsselskapet vårt, fordi den planlagte ferien i sommer ikke ble helt som planlagt. Mille var frisk og rask de første dagene på Bali, men etter et par dager på Gili Trawangan, snudde det drastisk. Med tanke på at Mille er en råtass når det kommer til smerter, skjønte vi fort at noe var på ferde. At hun skulle bli sengeliggende og så vidt klare å hangle seg gjennom de neste to ukene, var forferdelig trist, men hun fikk gudskjelov et par knallgode dager på Bali igjen rett før hjemreisen.

Vi hadde med oss hjem kvitteringene fra legebesøkene, samt en bekreftelse på at hun ikke var ute av senga i det hele tatt tre dager på rad. Hun var jo egentlig ikke særlig mobil de andre dagene heller, men det er disse tre dagene vi fikk tilbake penger for. Det er uansett bedre enn ingenting, og jeg håper vi kan finne på noe kjekt med Mille i nær fremtid, som er ørliten kompensasjon for den kjedelige ferien hennes. Hun var maksimalt uheldig denne gangen, men er nå allikevel søt som snakker varmt om de få tingene hun allikevel rakk å gjøre før det hele snudde.

Så husk det folkens, få legen til å dokumentere at et familiemedlem er sengeliggende ved sykdom under ferieoppholdet deres. Det er ut i fra de dagene der de regner ut erstatningskravet…

 

Nå skal jeg fyke ut til Sandnes, til min kjære venninne Andrea, som skal fikse håret mitt før avreisen til Barcelona på fredag. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på hva vi skal gjøre med fuglereiret, men regner med at vi fresher opp fargen bittelitt. Jeg liker egentlig den lys turkise jeg har nå, men den ser gjerne litt møkkete og blass ut. Time will show!

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#ferie #bali 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg