Snorketi snork, detta var tidlig!

God morgen, kjære dere!

Ja, da var vi på tur igjen. Sommerklærne er funnet frem, og turen denne gangen går til Spania og spennende Sitges. Der venter det over 100 gjester nå, som i helgen skal feire Marthe og Mathias sitt spennende bryllup. For meg så er Marthe på en måte familie, som en lillesøster, men jeg tror vi skal droppe å gå nærmere inn på detaljene i min familie. It´s complicated, but real fun!

Jeg gleder meg noe enormt til denne begivenheten og føler meg så privilegert som får lov å være med på denne store begivenheten, og når sant skal sies så har jeg ganske så store forhåpninger til at dette blir stort. Jeg tipper Marthe har stålkontroll fra begynnelse til slutt, og er vi heldig så er værgudene med oss også. Sjansen er uansett større enn her hjemme, og fyttikatta så godt det skal bli med litt sol på skrotten igjen.

Så sjalabais dere, skrives igjen fra Spania!

 

Snorketi snork detta, var tidlig, men det er aldri for tidlig med litt mat. Dere som skjenner meg godt, vet at bildet under er pimpa opp. Det ser mer innbydende ut, men alt det grønne, gikk selvsagt rett i søpla før jeg gapte over det…

Da får dere ha en fortreffelig helg, dere!

Love you all a lot!

Kyss og klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#reise #spania

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg