En feiring uten sidestykke ❤

God morgen, kjære dere!

Jeg har akkurat våknet opp etter gårsdagens store feiring, og klarer ikke å sette ord på hva jeg egentlig har fått være med på. Jeg kunne skrevet siden opp og sidene ned utallige superlativer, i spektakulær form, for det var “stort”. Jeg kan derimot ikke helt ta det inn over meg, jeg må rett og slett la det få synke inn. I tillegg så fyker timene av gårde her nede så alt for fort, planene er mange, så jeg er dessverre nødt til å legge vekk Mac,en. 

Nå skal vi ned å spise frokost med de andre, og mimre litt, tenker jeg, men jeg tenkte allikevel jeg kunne vise dere kjolen min for anledningen. Kjolen som ble hanket inn på Paros for over et år siden, og som har sin helt egen unike historie, kom så absolutt til sin rett. Jeg følte meg rett og slett fin, i den ledige sommerlige kreasjonen. Eller hva synes dere?
 

Dere vet jeg kommer mye sterke tilbake, når vi igjen er skrives fra Stavanger. Snart går turen til Barcelona, hvor Bjørn Erik og jeg skal være skikkelig kjærestepar og turister til tusen. Vi har vært der et par ganger før, men alltid med en skokk unger, så dette blir helt annerledes. Har dere noen tips, så tar jeg de gladelig imot.

Nyt søndagen, dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg