Endelig, høster vi igjen!

God morgen ❤

Da var snuppeline sendt avgårde til skolen, glad og fornøyd. Torsdager er best, for da øyner hun ridetime med Helle i kvellinga. I tillegg, synes hun det er ekstra stas at epletreet hun fikk i dåpsgave endelig produserer epler igjen etter hele fire år hvor det har vært helt tomt. Jeg trodde først det var fordi vi klipper det ned til en liten buske hver høst og vår, fordi jeg ikke vil at det skal bli så alt for stort for vår lille hage, men der tok jeg altså feil. 

Noen har fortalt meg at epler er farlig for hester, eller kjernen i midten mer presist, er det noen som kan bekrefte det? Jeg forsøkte et lite goggle-søk, men ble ikke klokere. For sikkerhetens skyld, deler vi det opp til Sol nå, og fjerner kjernen, men jeg hadde satt stor pris på tilbakemelding på dette hvis noen har peiling på dette.

Noen hadde nok gledet seg til innlegget rundt “the grand finally” i helgen, men jeg har hele 400 bilder å gå igjennom fra dagen og synes de fortjener en real gjennomgang. Så da dere, for dere ta til takke med stoltheten min Mille i steden ❤

 

Nyt dagen og alle høstfargene rundt dere, og vit at jeg setter utrolig høy pris på dere ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#familie #barn #høst #mammablogg #hverdag

4 kommentarer
    1. Heia Nina å lesa om Mille e alltid kjempe kjekt e utroligt gøy å fylla m på kverdagen nas. Har alltid fjerna kjernene i eplene når eg sko gi eple te hestene (hadde hest på for når eg var 12-15 år)
      Store knib

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg