Se vårt nye råe glis!

God lørdagskveld dere!

Da var vi jentene hjemme igjen, etter en laaang dag i stallen. Det har vært arrangert araberstevne der, og det er søren meg annerledes og kjekt dere. Vel, helt til den ene hingsten i klassen “Liberty” fant ut at han skulle hoppe over gjerde mot den eneste trafikkerte veien vi har. Det ble to much action for min del, skummelt til tusen, men det gikk gudskjelov bra.

Vi har forresten fått oss nytt transportmiddel frem og tilbake til stallen. En snedig liten sak, som er utrolig moro å kjøre. Den vekker mye oppmerksomhet, så folk smiler og ler i mot oss i et sett. Den lille rotta vår, eller vi kaller den egentlig “puppen” vår, er en elektrisk to seters fire-hjuls motorsykkel med en toppfart på 80 km. Den fullades på 3,5 time og kan da kjøres i hele ni mil. Helt perfekt for Mille, Pippi og meg når vi etterhvert blir ringa inn av bomstasjoner på alle kanter.

Når det sure Stavangerværet trer i kraft, regner jeg med at vi har fått kjøpt oss soveposer med bein og hette. Da smiler nok folk enda mer, for da ser vi jo ut som “Teletubbier i farta”…

Nei, nå må det lages middag dere, taco i pitabrød. Enkelt og greit, når en egentlig ikke har lyst på noe. Hadde det vært opp til meg hadde jeg hivd meg rett i ostepopen, men sååå dårlig mor kan jeg jo ikke være, kremt…

Skrives igjen i morgen! Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg