Kjedeligste søndagen ever!

Tenk å være inne i det nydelige høstværet her da dere, ÆSJ!

“Så kom deg ut da vel”, mener sikkert noen, men jeg kan altså ikke utsette marakkelet lenger. For nå viser det seg altså at jeg har spredt klærne mine utover i alle de fem rommene oppe. Jeg har eldre morsomme plagg i to skap inne hos Mille, ridetøy og ulltøy i hyller på vaskerommet, alt av undertøy og tre års nyinnkjøpte klar i to skap på gangen, to skap inne på det gamle rommet til Mille, og selvsagt halvparten av skapene på soverommet til Bjørn Erik og meg. Det er altså så “Gale Mathias”, og jeg merker jeg blir i overkant stressa over å ha det sånn.

Nå har jeg altså fått overtalt Bjørn Erik til å gi meg alle garderobeskapene på soverommet vårt, i bytte mot at han får all plassen inne på det gamle rommet til Mille. Easy peasy, mener nok noen, men neida, det er jo et kjempeprosjekt og så inni hampen kjedelig. For hans gamle skap følger ikke “min sære standard”. Han har få hyller og liker å ha tredve t-skjorter oppe på hverandre, mens jeg liker mange hyller med få plagg i hver. Jeg så at Bjørn Erik egentlig hadde lyst til å himle med øya og starte en liten diskusjon på at det var unødvendig å styre så mye før jeg kunne begynne, men da hadde jeg jo bare gjort det sjæl. Problemet da hadde jo da vært at jeg hadde brukt to dager på det i steden for at han enkelt fikset det på nullkommaniks.

Jaja, nå er jeg nå i alle fall i gang, men jeg blir neppe ferdig i dag. For jeg driver hele tiden å finner på andre ting innimellom, snor meg unna galskapen, rett og slett fordi det blir alt for mye å ta tak i på en gang. Jeg gir nesten opp før jeg har begynt, men får helt fletta av å så på kaoset, så jeg må bare få finger´n ut av ræ…

 

Stakkars BE, jeg har krasjlanda alle klærne hans i gjestesenga på det gamle rommet til Mille…

Blæææ…

Jeg skulle aldri ha begynt å flytte ting ut i gangen…

Jeg har faktisk kommet mye lengre enn det bildet under viser…

Eneste ryddige plass oppe nå…

Da har BE satt seg i “puppen” og dratt for å hente Mille i stallen. De skal ta med pizza hjem etterpå, men jeg lurer fælt på hvordan den skal få plass inni det nye transportmiddelet vårt…

Hva gjør dere denne nydelige søndagen da?

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg