Det er lynsjestemning i bloggverdenen, men her er det bare løøøve and piece ❤

Endelig helg jo, dere!

I dag våknet jeg opp til utallige brannbomber i bloggverdenen. Jeg pleier som regel ikke (joda jeg har vært skikkelig sinna et par ganger) å henge meg opp i hva andre bloggere bruker av skitne triks for å få flere lesere, så jeg styrte unna gårsdagens overskrifter i alle sosiale medier om at en av de hotteste igjen sier hun skal slutte. Det har hun gjort utallige ganger før, fordi hun føler seg angrepet og lei, så jeg tenkte ikke stort over det. Da jeg derimot så kveldens episode av “Bloggerne”, forstod jeg raskt valget hennes. Vedkommende er regelrett slem mot andre, uttaler seg kvast, et skikkelig slag langt under beltestedet i et desperat forsøk på å heve seg selv. Det har hun nok i ettertid forstått var meget uklokt.  Det å våkne opp i dag å fiske etter medlidenhet, vet hun er nytteløst. Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på henne, men hun er ikke 14 år og uskyldig lenger, men en voksen dame som burde visst bedre. Det er alt jeg har å si om saken, Amen! 

For å feire at det er helg, ikledde jeg meg alle duppedittene i regnbuefargene som akkurat kom i posten. Jeg fikk skikkelig kick av å gå i pride her i Stavanger nylig, og tenkte jeg skulle forberede meg til neste års tog allerede. Flagg, briller, øredobber, strømper, pins, og armbånd er nå i boks, I´m prepared for lot of love ❤

Denne helgen her har vi hestefri og vi har ingen planer på agendaen. Vel, de tomme klesskapene og alle klærne som ligger i hauger på gulvet skriker fortsatt på meg, men jeg er ikke helt klar for å ta tak i det riktig ennå. Mitt hus, mitt rot, who cares? 

 

Nei, da tar vi helg, eller hva sier dere? Mille er forresten hjemme fra skolen i dag også, planleggingsdag, og jeg lurer rett og slett på om jeg skal be henne høste inn alle eplene sine. Vi har som sagt et lite tre i hagen og etter fire år bugner det av deilige røde epler. Jeg er derimot veldig usikker på hvordan jeg best lagrer dem uten at de råtner. Har dere noen gode tips?

Go´hælj!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#pride

 

 

2 kommentarer
    1. Hei Nina!
      Nå har jeg fulgt bloggen din en stund å synes det er så kjekt å følge deg og mille:) jeg husker mille fra når jeg var i praksis på Lunde skole, da gikk hun i 1.klasse:) veldig kjekt å se det går så bra:) jeg ville gi deg et tips om eplene, lever de inn på ullhandhaug gård for der lager de eplesaft av de som du kan få med hjem, nydelig! Og denne saften kan du fryse ned og den er like god å ta opp igjen til f.eks jul👍☺️
      Mvh Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg