Travel lørdag i heimen…

Hellu, hellu, dere!

I dag har alle bidratt med ting og tang her hjemme. Bjørn Erik har flittig vasket og støvsugd alle bilene, eller han hadde visst glemt den eldste og viktigste, den som skal selges, så nå gikk han surmulen ut igjen. For vi har ikke råd til å sitte med tre biler, det blir rett og slett for råflott.

Mille har også vært flink. Hun har vasket fugleburet og gitt de lørdagssnop til tusen, og så har hun ene og alene høstet alle eplene på treet sitt. To fulle bøtter ble det, så nå har hesten vår Sol plenty å glede seg til gjennom høsten. Takk forresten for tips på bloggen i går. Jeg tror jeg satser på at det er kaldt nok i salrommet vårt  til å oppbevare eplene der.

Selv har jeg tatt tak i mareritt mitt. Takk gud for hjelp av bestis Tonje, hvis ikke hadde jeg nok gitt opp for lengst. Jeg ante ikke at jeg hadde så mye ubrukelige klær lagra. Fem søppelsekker gikk rett til Fretex, og jeg føler meg altså sååå mye lettere til sinns. Nå er det kun lsmåplukk igjen, blant annet å rydde i alt ridetøyet og ulltøyet, men det er “peanuts” i forhold til det som har blitt gjort i dag. 

 

En del av “rolsetøyet” mitt gikk rett inn i skapet til Mille i stedet…

Nå står biff stroganoffen og og godgjør seg, og det blir spennende å se om jeg klarer å få i meg noe før jeg slokner.

Ønsker dere alle en herlig lørdagskveld, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#høst #mammablogg #hverdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg