Nede for telling…

Jøss, ja, da var jeg her igjen!

Blir helt tom og tullereusk av å ikke være innom her hver dag, men jeg har rett og slett vært nede for telling. Bjørn Erik var kun hjemme i litt over et døgn denne helgen, og da tillot jeg meg å grave meg ned under dyna. Halsbetennelse er noe driiit, for da kan jeg jo ikke trøstespise noe heller. En lørdagskveld uten snop var bare så gørr, men jeg har nå klart å ta det igjen i kveld.

Selv om formen ikke var helt god i dag heller, tok jeg grep, for jeg kunne jo ikke la dette basselusktullet gå utover Mille og Sol. Jeg proppa i meg Ibux og karra meg avgårde til stallen tidlig, så vi kom hjem igjen i normal tid. For i ettermiddag var vi bedt i fest. Bursdagsfest til åtte åringen til venninnen min, og det kan man jo ikke gå glipp av. Hele gjengen var samla, og jeg planta meg godt ned i sofaen i fire timer med pølser, kaker og brus. De andre merket nok kanskje at jeg ikke var den mest snakkesalige, men godt å la andre også få komme til ordet for en gangs skyld.

Det blir utrolig kjedelige bloggbilder på sånne dynedager, men nå vet dere i alle fall hvorfor…

 

Det har sikkert vært godt over femten grader her i dag, men når jeg er pjusk er jeg livredd for å fryse. Da kjøres det ullsokker opp til låra…

Det blir nok tidlig kveld i dag også regner jeg med. Skal kun forsøke å få med meg en episode til av Black Sails (HBO), for det er søren meg godt å drømme seg bort for en stakket stund i en eventyrverden stinn av kjekke menn. 

Håper helgen har vært god mot dere, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg